niedziela, 31 maja 2015

Teoria: Dolina Ukrytych Dinozaurów cz.2

A więc, te oto wiadomości przekazuje nam Nick. Nie wstawiałam ostatniej myśli, ponieważ nie zawierała żadnych przydatnych wiadomości, jedynie coś w stylu ''nikt naprawdę nie wie co się z nią stało''. Naprawdę  ostatnie zdanie nie ma sensu, jest to po prostu jakieś gdybanie, które nam się nie przyda aby odkryć prawdę. Rozumiem że ciekawość może zżerać ;D


Nie zważajcie na estetykę i dokładność sklejonych wypowiedzi Nicka xd, robiłam ją na szybko i wyszło, jak wyszło. Ważne że da się rozczytać (oczywiście wszystko jest po kolei). 
A więc dlaczego Jeźdźcy Dusz według starych zapisków, uciekli? Może czarownica stała się zła? Chociaż nie..., wydaje mi się że to mało prawdopodobne aby odwróciła się od swoich jedynych ''przyjaciół'' tak po prostu. Albo coś się stało, na przykład któryś z nich zdradził ją, albo zagłębiał się w jej przeszłość wypytując o szczegóły? Na co ona się że tak powiem "znerwicowała" i ich wygnała, albo oni się jej bali? Niee, to zupełnie nie ma sensu..., Jeźdźcy Dusz mają dość dużą moc, a w grupie spokojnie pokonali by czarownicę. Zastanawiam się również w jakiej kwesii otrzymali pomoc, w pokonaniu Garnocka? Tak, jest to bardzo prawdopodobne... . Czy kiedykolwiek będziemy mieć misję z Lodową Czarownicą? Mam nadzieję ♥ Fabuła była by bardzo ciekawa. 

Zapewne większość z was która zagłębiała się w DUD i zwiedzała ciekawe miejsca w tej krainie, znalazła Zamarznięte Drzewo w Dolinie Mgły. Otóż to, jest tam ogromne drzewo, takie jak te na Zapomnianych Polach, które jest zupełnie zamarznięte. Czy to tworzy je uśpionym? Czy jednak nadal jest "czujne"? Zgadzało by się w tedy moja teoria że Pradawne Drzewo który jest między Jeziorem Vel, a Jodłowym Gajem musi mieć kogoś do tak zwanej przez drzewa ''korespondencji''. Chyba że to drzewo w DUD jest uśpione? 

Przepraszam że tak żałośnie zaznaczone ale chodziło o to, aby tylko wam przedstawić w jakich miejscach są te drzewa i jak duża odległość jest między nimi. Miałam podejrzenia, że może ich ułożenie tworzy jakiś wzór? Jak było w przypadku drzwi? Ale jednak żaden nadzwyczajny kształt. 

Według mnie, teoria powinna potoczyć się mniej więcej tak.
Będziemy musieli znaleźć i przekonać Lodową Czarownicę aby nam pomogła w pokonaniu Garnocka i Dark Core. Złączy siły wraz z Pi (która okaże się jej siostrą, co było by dość ciekawe) i ''uleczą i obudzą'' pradawne, zamarznięte drzewo. Możliwe że pomogą nam również Kalitersi i użyczą swojego portalu, lecz będziemy mieć musieli u nich najwyższą reputację. Dzięki portalowi będzie dało się znaleźć Anne, która może być w świecie Pandorii. Jest to oczywiście moje zwyczajne gdybanie i wymyślanie, ale moim zdaniem cała fabuła mogła by się rozkręcić w podobnym kierunku. 
__________________________________________________________________________

Jak narazie dziękuję Ci że wytrwałeś do końca mojej teorii. Mam nadzieję że ci się spodobała ;) 
Jeśli chcesz zostaw komentarz (to motywuje do pisania). 

                                                         Susan Moonlund

10 komentarzy:

  1. Supcio ^^



    PS: Czy mogłabyś zerknąć na moją teorię z DC? :/ Nie wiem co o niej sądzić i czy ona ma sens ;v Powiedz co o niej myślisz jakbyś mogła http://starstableonlinesandrus.blogspot.com/2015/05/moja-pierwsza-teoria-i-troszke.html



    ciekawe te twoje teorie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko, czy mogłabyś dać współrzędne tych drzew?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm lokalizacje drzew nie są przypadkowe... pomyśl co je łączy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna teoria <3

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!Pomyśl tylko to drzewo nie jest uśpione!TO SĄ 4 PORY ROKU!:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe! DUD - zima, DZW wzgórze stracha na wróble - Jesień a w JG i UH to wiosna i lato! Tylko które to które :D

      Usuń
  6. Jest bug na DUD bez mgły i ja pojechałam do tego drzewa używając go. Z niektórych perspektyw nie było zamarznięte! Może ono ukrywa ,że żyje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pomysł.Są odnalezione cztery drzewa chyba to w dzw to Linda a na Zapomnianych polach to Może być Alex a w Górach przy jg to Lisa dokładnie nie wiem czy alex to moze być to drzewo w górach ale lisa mi się kojarzy z tymi w górach ,bo pojechaliśmy tam z harfą i lisą,a co do tego drzewa w dud to możemy być my albo Anna ,mam dwie teorie do drzewa w dud .Może byc to Anna ,bo Anny nie odnaleziono i możliwe jest że ona umarła a to drzewo wygląda jakby umarło i może ona oznacza to drzewo albo ją tam pochowano ,a druga teoria to możę być taka ,że my jesteśmy początkujące w tym kręgu a one są chyba od kilku nastu lat i wszystko prawie wiedzą i może każda z nich ożywiła drzewo jedno z nich ,a my musimy to w dud

    Popatrzyłam na to zdj i są 4 drzewa ale też wydaje mi się ,że Lisa,Linda i Alex odkryły je a my swoich nie ,tak jak to drzewo na zaponianych polach ,Alex je jakby obudziła ,a my chyba musimy to drzewo w dud ,a pewnie te ostatnie drzewo może być na nie odkrytym terenie ale tego nie wiem czy znajdziemy anne czy nie jak znajdziemy to drzewo będzie gdzieś ukryte ale tego nie wiemy możemy się tego tylko domyslac...

    Dzziękuję za przeczytanie mojej teori i za wytrzymanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co z magicznym drzewem w górach między JG a jeziorem Vale? Oni też jest magiczne?

    OdpowiedzUsuń