wtorek, 29 marca 2016

Teoria Spiskowa: Auta w Jarlaheim

Jak mnie dawno tutaj nie było...
Cóż, dzień dobry. Czy taki dobry..., nie ważne. Szukając Złotych Jajek w Jarlaheim odkryłam bardzo ciekawą rzecz. W całym mieście są porozstawiane samochody, a mianowicie jest ich pięć. (Znów ta magiczna liczba w Star Stable) Lecz czy przyglądaliście się tym autom uważniej? Zwróciliście uwagę na to co mają napisane na rejestracjach? Na pierwszy rzut oka jest to dla nas normalne, na całym świecie rejestracje na których są imiona kierowcy jest zupełnie pospolite. Ale...Dlaczego na rejestracjach akurat tych samochodów w jednym miejscu są nasze główne bohaterki? Jest to strasznie dziwne...Spójrzcie na sklejkę zdjęć pod spodem. 


Ciekawe, prawda? Macie może pomysły kim może być Andrew? Wiemy, że Ale to Alex, Lis to Lisa, Lin to Linda, a Ann, to Ann. Kim jest ten Andrew? Andrew, jeśli znacie jakieś podstawy angielskiego, to wiecie, że to Andrzej. Ale w grze nie ma żadnej postaci, która się tak właśnie nazywa. Naprawdę nie wiem co o tym myśleć. Podejrzewam, że Andrew to czarny charakter, ponieważ auto na którym jest rejestracja z jego imieniem, jest czarne. A czarny to symbol zła i mroku. O co chodzi z tymi liczbami? Jeśli zna ktoś się na numerologii albo ma pomysł w jakim kodzie jest to zapisane niech da znać, a ja was teraz z tym zostawiam i idę szukać. 
Czego szukać? Dowiecie się, niedługo. 

20 komentarzy:

  1. Ostatnie liczby przy tym Andrzeju, jak dla mnie, przypominają datę. Jak nie spojrzę... według mnie, ma to związek z grą Starshine, robiona dawno temu (może nie aż tak). Klimat w tej grze zawsze wydawał mi się dość "starodawny", tak jakbym się cofała w czasie o dobre 20 lat. Nie wiem też czemu, ale kojarzę stamtąd jakieś daty....pewno jedna z nich pojawia się w tej grze, i ma związek z tym Andrew...bo jak widać inne liczby przy imionach naszych bohaterek nie maja zbytnio, a nawet na pewno żadnego związku z nimi samymi...są po prostu przypadkowe.

    Pozdrawiam ^_^ :* kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż może maja i związek....xd

      Usuń
    2. Słoneczko pożycz mi w najbliższym czasie SSL, potrzebna mi trochę XD

      Usuń
  2. Podbijam pod koleżankę. To data, znana z SL. Niedługo będę miała to grę, może coś znajdę. Znam się trochę na numerologii, ale słabo. Nie wybrałam ją jako dodatkowego przedmiotu. Ciesz się z pokoju między nami, Ślizgonko. Pfff...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę inne przedmioty, numerologia nie moje tematy, więc się pytam. Może jacyś Krukoni się pochwalą :/

      Usuń
    2. Krukon na zawołanie, numerologia jest fajna XDDD W skrócie, 1+9+5+9=24, 2+4=6, a numerologiczna szóstka to ponoć osoby spokojne, rozsądne i delikatne, więc czarny charakter idzie się bujać XDD Narka teorio spiskowa, witaj dato z SL!

      Usuń
  3. Anreww to na 100 z SSL. Ale, reszta... Niemam pojęcia. Pomtśle i tym. Może coś mi przyjdzie do głowy. PS jestem nowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że Andrew mógł urodzić się w 1959 roku... Więc zapewne ma rocznikowo 57 lat... Hmmm... Ciekawa teoria :D Szacun za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam pomysł kim może być Andrew!
    Zobaczcie... mamy 4 jeźdźców dusz oraz coś dziwnego. Lecz każde z tych imion było w jakiś sposób, niedokończone, abyśmy musieli sami się domyśleć.
    I teraz uwaga...:
    ANDREW - 6 liter
    AIDEEN - 6 liter
    hmm, ciekawe, prawda?
    Zwróćcie też uwagę na to, że pojawia się tam kilka tych samych liter: A, D i E.
    Wiem, że trochę by to było dziwne no ale tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro na tej rejestracji jest jakaś tam data może to być data urodzin tego Andrew..
    Skoro jest to 1959... ma on 57 lat czyli jest w starszym człekiem... A czy wiadomo jakie imię ma Pan Sands.... Dum dum dummmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, ma na imię Owen (taaak, zapamiętałam to z misji).

      Usuń
    2. Obaliłaś moją teorię. Dzięki XD

      Usuń
  8. Data 1959 pojawia się w grze podczas zadań z Panią Packard. Nie pamiętam o czym było, lecz znalazłam te questy tylko, że po angielsku. Łap linka: https://ssoridethrough.com//?s=Hall+and+ask+Mr+Franklin+to+see+the+picture+of+the+village+council+from+1959.&search=Go
    Tu masz jedną z wypowiedzi Pani Packard: I will try to find a rent invoice for you to look at. In fact, until then you could head over to Firgrove Town Hall and ask Mr Franklin to see the picture of the village council from 1959. Now that I think about it, Mr Sandman may have been a member of the council back then.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może my to Andrew, piąty jeździec dusz? 8) Wątpie, ale może.. /Grace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrew to pewnie radny jodloaego gaju ,ta data była w zadaniu, jak już ktoś napisał

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow! Zmieniłaś wygląd bloga, więc spodziewam się nowych postów! :D :D
    PS. Tamten mi się bardziej podobał... był taki creepy i wgl lubię takie klimaty xD
    Ale to twoje zdanie się liczy ;3
    CZEKAM NA NOWE TEORIE! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twierdzisz że jak ten Andrew ma czarny samochód to jest zły? Nie wiem jakie ty masz poglądy na świat ale są jakieś ograniczone..to że chodzę często na czarno, to również uznasz że jestem zła? Równie dobrze to jak stereotypy że każda blondynka jest głupia, a jak ktoś chodzi na różowo to jest sztuczny. Na prawdę, durniejszej hipotezy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń